Ja, flyttebyrået har lovpålagt ansvar- og godsforsikring.
Our story
Vi ønsker å kjøpe kontormøbler, kan vi få hjelp til det
Ja, vi har et godt samarbeid med forhandlere av kontorutstyr og kan hjelpe med å ordne både nye og brukte kontormøbler i Oslo.
Hvordan får vi møblene på rett sted i de nye lokalene
Vi tilbyr et merkesystem som sikrer at møbler og annet flyttegods kommer til rette rom og etasjer. Hvis dere ønsker kan dere merke selv også.
Vi skal legge ned et kontor, tilbyr dere kontoravvikling
Ja, vi kan bistå med tilbakestilling av kontorlokaler og kontoravvikling.
Kan dere kaste gamle møbler
Ja, vi kan påta oss bortkjøring av både gamle kontormøbler og annet dere ønsker å kvitte dere med. Evt. kan dere mellomlagre møbler hvis det er ting dere ønsker å bruke senere.
Vi har flatskjermer som må flyttes, kan dere ordne det
Ja, vi kan demontere, emballere og flytte tvskjermer, dataskjermer og andre flatskjermer.
Kan dere flytte vårt datasenter/serverrom
Ja, vi har erfarent mannskap som kan flytte og transportere datautstyr, serverrom og elektroniske gjenstander.
Flytter dere pc’er
Ja, vi kan flytte, pakke ned og frakter deres pc’er og annet datautstyr på en trygg og profesjonell måte.
Tilbyr dere nedpakking
Ja, som totalleverandør tilbyr vi alle tjenester dere trenger i forbindelse med deres kontorflytting. Vi hjelper med å pakke ned kontorlokaler og tar med oss det deres trenger av emballasje og flyttemateriell. I tillegg tilbyr demontering, remontering og bedriftslager...
Kan vi flytte etter arbeidstid eller helg
Ja, vi utfører bedriftsflyttinger både etter arbeidstid og i helger. Det er nokså vanlig at bedrifter ønsker dette da man vil unngå forstyrrelser i den daglige driften.
Let’s get started